HubSpot har givet travlhed i butikken

25. april 2016

Af Brian Stræde om Vores verden

Travlhedstermometeret har været oppe i nærheden af det røde felt hos os i Katalysator i den seneste tid. 

Efter at vi har skærpet vores fokus på inbound marketing med HubSpot som den foretrukne marketing automation-platform, har vi oplevet ganske stor efterspørgsel fra spændende virksomheder med ambitioner om vækst.

firstagenda-logo_4.pngEn af dem er First Agenda - Danmarks mest udbredte digitale mødeløsning, der særligt inden for det offentlige har et solidt tag. Vækstambitionerne er tårnhøje, og dem skal vi hjælpe First Agenda med at indfri ved hjælp af både strategisk rådgivning om og udvikling af inbound marketing aktiviteter med HubSpot som platform.

usertribe-logo.pngEn anden ganske ny HubSpot-kunde er UserTribe, som hjælper virksomheder med forretningsudvikling og brugertest af produkter, marketing-aktiviteter og lignende – alt sammen med henblik på at forstå kunderne bedre og optimere forretningen.

UserTribe har også store ambitioner, og den fremtidige vækst skal blandt andet baseres på de leads, som genereres ved hjælp af inbound marketing. Vi har hjulpet UserTribe med at få lagt inbound-skinnerne rigtigt, og skal nu i gang med at få virksomheden ombord på HubSpot, der bliver den tekniske motor bag alt det gode indhold.

Vi er glade for at kunne byde både disse to spændende virksomheder og en række andre nye kunder inden for content marketing og inbound marketing velkommen inden for. Vi ser frem til at hjælpe med at indfri ambitionerne om vækst.