HubSpotlancerede i går et nyt rådgivningsorgan bestående af deres vigtigste og mest dedikerede...
Julen er kommet tidligt i 2017. Vi har nemlig lige fået at vide, at vi er blevet HubSpot Diamond Partner, og det er vi både kisteglade over og svært stolte af.
Der er nemlig over 3.000 HubSpot-partnere i verden, men p.t. er der kun 33, som har nået øverste niveau og kan kalde sig diamant-partner.
Placeringen i partnerprogrammet afhænger af, hvor mange HubSpot-løsninger man har solgt, og hvor mange kunder man hjælper på daglig basis, og kan dermed ses som en direkte afspejling af faglighed og erfaring.
Nb: HubSpot har, siden udgivelsen af denne nyhed, ændret i deres partnerprogram. Der er kommet flere niveauer til, og nogle af de gamle har måttet lade livet. Se mere om partnerprogrammet som det ser ud i dag her.
Først til sølv, guld, platin og diamant i HubSpots partnerprogram
Da vi som det første danske bureau blev HubSpot-sølvpartner i starten af 2016, virkede det ret utopisk, at vi skulle kunne kravle forbi både guld og platin for til sidst at nå diamant-status på under to år. Der var virkelig langt op…
Vi har dog fra starten været fast besluttet på, at vi ville være bedst i Danmark på det her felt, og da inbound marketing og HubSpot for alvor har fået luft under vingerne i Danmark det seneste års tid, så har det vist sig, at utopien ikke var så urealistisk endda.
Den generelle udvikling har i øvrigt også smittet af på bureau-landskabet. Før 2016 var der ingen danske ”tiered partners” – i dag er der én sølv-, to guld-, én platin- og nu altså også en diamant-partner. Derudover er der et par håndfulde bureauer, som er certificerede HubSpot-partnere, men ikke nået niveauet for tiered partners.
Du kan se alle tiered HubSpot-partnere i HubSpots Partner Directory her.
NB: Artiklen er oprindeligt skrevet, da Avidly Danmark gik under navnet Katalysator.