Katalysator og Form Agenda smelter sammen til Danmarks stærkeste inbound-bureau

8. marts 2018

Form Agenda X Katalysator

Af Brian Stræde om Vores verden

Da Katalysator blev skabt i 2011, var det et næsten lige så nyt bureau ved navn Form Agenda, som udformede logoet og skabte den visuelle identitet.  Siden da har vi været faglige legekammerater og har arbejdet sammen på en stribe kunder, og nu er tiden kommet til at tage næste skridt. Vi fusionerer de to bureauer, så fra nu rykker Form Agenda ud under det logo, de selv skabte for os for 7 år siden.   

Det er en sammenlægning, som vi er umanerligt glade for. Det giver os nogle rigtigt stærke kort på hånden, når vi fremover skal servicere vores fælles kunder. 

Vi har i dag sendt denne pressemeddelelse ud om fusionen: 

Katalysator og Form Agenda smelter sammen til Danmarks stærkeste inbound-bureau 

De jyske bureauer Katalysator og Form Agenda er på hver deres måde toneangivende inden for inbound marketing i Danmark, og nu fusionerer de for at skabe landets stærkeste 360 graders inbound-bureau.  

Aarhusianske Katalysator og Form Agenda fra Aalborg har gennem flere år kørt fagligt parløb, fordi deres kompetencer så åbenlyst komplementerer hinanden – Katalysator har fokus på content og på HubSpot som platform for inbound marketing og salg, mens Form Agendas styrke ligger i visuel identitet og websiteudvikling efter Growth-Driven Design-principperne. 

”Vi har været faglige legekammerater så længe, at det efterhånden var et ret oplagt skridt at tage. Fusionen giver ualmindelig god mening for både os og vores kunder,” siger Brian Stræde, CEO i Katalysator, og uddyber:  

”Det giver os mulighed for at tænke visuel identitet og websiteudvikling langt bedre ind i vores ydelser, og vi kan hjælpe vores kunder med flere af deres udfordringer. En af nøglerne til fremtidig succes inden for inbound ligger i at kunne kombinere høj kvalitet i indholdet med en brugeroplevelse ud over det sædvanlige. Det har vi nu et virkelig stærkt team til at sikre.”  

Endnu dybere specialer 

Fusionen blev en realitet per 1. marts. De tre hovedkræfter i Form Agenda - Søren Vasø Hansen, Casper Elkjær Maul og Matias Vad - er således blevet en del af det nu 15 mand store team i Katalysator, som bliver det fælles brand fremadrettet.   

”Vores fusion med Katalysator kunne ikke skæres bedre. Sammen dækker vi 360 grader rundt i inbound marketing-cirklen,” siger Søren Vasø Hansen, Creative Director i Form Agenda og fortsætter: 

“Vores setup gør, at vi får mulighed for at skabe endnu dybere specialer på tværs af forretningen og virkelig sætte et stærk team for vores kunder, uanset inbound-udfordringen.”  

Fortsat fokus på SaaS 

Form Agenda har profileret sig på et klart fokus på inbound for Software-as-a-Service-virksomheder, og den niche tager de med over i Katalysator.  

SaaS-virksomhederne har især kæmpe succes med inbound-metoden, og den dybe indsigt, vi har i hele SaaS-verdenen, lægger vi bestemt ikke fra os. Tværtimod får vi nu kompetencer til at hjælpe endnu mere på områder som Sales Enablement og dyb integration til HubSpot-maskinen.”  

Både Katalysator og Form Agenda er HubSpot-partnere, og den markedsledende marketing automation-platform vil også fremadrettet være det primære omdrejningspunkt for arbejdet med inbound marketing og salg.  

25 videotips til din inbound-strategi