Morgenseminarer i februar: Få succes med inbound marketing og salg

19. januar 2017

morgenseminar (1).png

Af Brian Stræde om Inbound marketing

Er 2017 året, hvor I skal i gang med inbound marketing?

Uanset om I har besluttet jer eller blot er nysgerrige efter, om inbound er den rigtige vej at gå, så tank op med inspiration og morgenbrød ved et af vores to gratis seminarer i februar om inbound marketing og salg med HubSpot.

Morgenseminar om inbound marketing den 8. februar

Vi starter ud med at sætte fokus på inbound marketing onsdag den 8. februar. Det kommer til at handle om, hvordan man forvandler sit website til en leadgenerator, understøtter kundernes købsproces på en intelligent måde og ikke mindst beviser værdien af marketings indsats.

 

Du får indsigt i, hvad det kræver at komme godt i gang, samt en masse eksempler fra den virkelige verden.

Læs mere og tilmeld dig her 

Morgenseminar om inbound salg den 22. februar

Onsdag den 22. februar skal det så handle om inbound salg.

Disciplinen har ikke samme opmærksomhed som inbound marketing, men det kommer, for de to ting hænger uløseligt sammen. Dette seminar er målrettet salgsansvarlige, som vil skære ned på kold kanvas, forkorte salgscyklussen og omfavne en mere tidssvarende salgsproces.

Se i øvrigt blogindlægget her for en introduktion til inbound salg.

Læs mere og tilmeld dig her

Seminarerne er målrettet B2B-virksomheder, men nysgerrige ”B2C’ere” er også velkomne.

Begge seminarer er gratis og afholdes hos os på Officelab Kirstinelund i Lystrup ved Aarhus.