Video/podcast: "Direktøren for SAS burde prøve sin egen booking app ..."

11. september 2018

Af Jesper Toft om Taking Care of Business

Du er afhængig af loyale kunder, hvis din virksomhed skal kunne stå distancen i forhold til konkurrenterne.

Men du skal arbejde hårdt for at skabe den loyalitet, og det kræver, at du i langt højere grad end i dag tager udgangspunkt i kundernes behov.

Hannu Vangsgaard, konsulent med ekspertise i digital transformation og e-commerce, har tung erfaring fra blandt andet Salling Group, men trods sin "klassiske opdragelse" opfordrer han virksomheder til at turde se bort fra nøgletal for i stedet gå i dybden med, hvorfor kunder gør, som de gør.

I denne samtale taler vi om forskellen på B2B og B2C, Design Thinking og om, hvorfor kulturen i store virksomheder har det med at virke som en bremseklods på udviklingen i stedet for en accelerator. Og så vender vi også lige, hvorfor direktøren for SAS burde prøve at bruge sin egen booking-app.

 

Podcast available on Spotify-taking-care-of-business-episode_2-Hannu-Vangsgaard Podcast available on iTunes-taking-care-of-business-episode_2-Vangsgaard  

 

Se de øvrige udsendelser her