Nyeste indlæg

Inbound marketing er en livsstilsændring - ikke en diæt

Dukan-kuren, 8-timerskuren, LCHF-kuren, Detoxkuren; du kender garanteret et hav af kure og mindst én person, der stort set altid er på kur. En kur har til formål at forbedre kroppens tilstand hurtigt. Man lever efter kuren i en begrænset periode – man ser måske en forbedring – men når kuren er slut, sker der ofte det, at man ender tilbage i sin oprindelige tilstand, og lidt efter starter en ny...

Få bedre ideer og et bredere publikum med collaborative content

Arbejder du med inbound marketing, ved du, at indholdsproduktion både kan være det mest interessante ved jobbet og en kilde til evig frustration.

Det kan nemlig være svært at blive ved med at finde på nye og gode ideer – og ikke mindst at få tid til at eksekvere dem. Det kan føles, som om man skriver eller skaber det samme gang på gang, og man risikerer at løbe sur i ideudvikling og gå glip af...

Stor undersøgelse fra HubSpot: Inbound-succes kræver tæt parløb mellem marketing og salg

Bedre sammenhæng mellem salg og marketing, fokus på det bedste indhold i en tid, hvor alle laver kvalitet – og hvad stiller vi nu op med video og nye medier?

Det er nogle af de bekymringer og fokuspunkter, man kan læse i HubSpots store, årlige undersøgelse om brugen af inbound marketing – State of Inbound 2017. Som platinpartner har vi fået lov at kigge i rapporten forud for udgivelsen, og her er...

Godt indhold er lig med hurtig værdi for modtageren

Efterhånden er enhver, som har med digital marketing at gøre, klar over, at god markedsføring handler om at skabe godt indhold.

Men langt hen ad vejen er der usikkerhed omkring, hvad godt indhold egentlig er. Vi har i forbindelse med vores HubSpot User Group haft besøg af Kareem Mostafa, som er Partner Marketing Consultant hos HubSpot, og vi udnyttede muligheden for at få hans vinkel på emnet.

Content marketing gør B2B-virksomheder til thought leaders

Når jeg taler med B2B-virksomheder om, hvad de gerne vil kendes for, lyder svaret ofte:

”Vi vil være mere end bare en leverandør. Vi vil være thought leaders inden for vores felt, så vi bliver set som en strategisk samarbejdspartner og en sparringspartner for vores kunder".

For mange virksomheder bliver det dog ved snakken. Nogle virksomheder skriver en linje eller to på websitet om deres...

Contentstrategi i B2B: Relevant indhold kan redde din virksomhed

 

"The problem is that you make shit. A lot of shit. Cheap shit. And no one cares about your shit." Ordene er ikke mine, men stammer fra Joshua Topolskys tekst "Your Media Business Will Not Be Saved", der er offentliggjort på sitet medium.com, hvor forskellige skribenter offentliggør tekster om alt fra kunst over sport til dybdegående analyser af økonomiske forhold og teknologiske landvindinger.