Nyeste indlæg

Sådan får du succes med inbound i fremtiden – med Brian Halligan, CEO i HubSpot

Brian Halligan og Dharmesh Shah opfandt termen ”inbound marketing”, da de introducerede HubSpot for 10 år siden, og HubSpot er på mange måder blevet synonym med inbound.

Så hvem kunne være bedre at spørge end HubSpots topchef, om hvordan inbound marketing og salg kommer til at udvikle sig over de kommende år?

Vi fik et eksklusivt interview med ham ved konferencen Inbound 2017:

Nye features fra HubSpot: Bedre salgsværktøjer og en helt ny kundeplatform

HubSpot har netop løftet sløret for en række nye features og produktopdateringer. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi er rimelig meget oppe at køre over flere af dem. Og det bør du også være, hvis du er HubSpot-bruger. Der er flere godter iblandt, som mange af os har gået og drømt om i lang tid – til både salg, marketing og kundeservice.

Hvad er nyt? Hvad kommer snart? Vi har samlet de...

Stor undersøgelse fra HubSpot: Inbound-succes kræver tæt parløb mellem marketing og salg

Bedre sammenhæng mellem salg og marketing, fokus på det bedste indhold i en tid, hvor alle laver kvalitet – og hvad stiller vi nu op med video og nye medier?

Det er nogle af de bekymringer og fokuspunkter, man kan læse i HubSpots store, årlige undersøgelse om brugen af inbound marketing – State of Inbound 2017. Som platinpartner har vi fået lov at kigge i rapporten forud for udgivelsen, og her er...

Sådan laver du en business case for inbound marketing

”Hvordan kan vi vide, at det er pengene værd?”

Det spørgsmål kommer man ikke uden om at skulle give et godt svar på, hvis man skal have sin ledelse med på at investere i inbound marketing.

Med traditionelle marketingtaktikker som annoncering eller lignende har spørgsmålet ofte ført til let flakkende blikke og en forklaring om, at branding jo er vigtigt, men svært (eller i hvert fald dyrt) at måle...

Katalysator sætter kurs mod vækst med ny investor

Inbound Holding ApS har købt sig ind i Katalysator, og med sig tager de store ambitioner om vækst både i Danmark og internationalt. Målet med investeringen er at kombinere Katalysators førerposition på HubSpot i Danmark med gode erfaringer fra Norge og styrke både den nationale og internationale profil.

”Vi har haft stor succes med at starte Inbound Group i Norge, som var den hurtigst voksende...

Har disruption ramt corporate marketing?

Hos Katalysator er vi kommet ind under huden på en række større internationale organisationer, der alle er begyndt at bruge HubSpot som marketingplatform.

Disse virksomheder er kendetegnet ved at have centrale corporate-afdelinger i Danmark, der tager sig af en række overordnede opgaver som corporate marketing, it, support osv.

Samtidig har de en række lokale marketingafdelinger, som sørger for...