Nyeste indlæg

HubSpot Hacks - Katalysators bedste tricks til at få mest ud af HubSpot

Velkommen til vores videoformat; HubSpot Hacks, hvor vi gennemgår en række funktioner i HubSpot, og hvordan du kan bruge dem smart. Den første episode handler om lister. For at kunne udnytte automation-funktionerne i HubSpot er det helt essentielt, at du kan bruge liste-funktionen. I denne video fortæller vores Head of Inbound, Jeppe Nyrup, hvordan du kan bygge lister til alverdens formål i dine...

Sådan får du succes med inbound i fremtiden – med Brian Halligan, CEO i HubSpot

Brian Halligan og Dharmesh Shah opfandt termen ”inbound marketing”, da de introducerede HubSpot for 10 år siden, og HubSpot er på mange måder blevet synonym med inbound.

Så hvem kunne være bedre at spørge end HubSpots topchef, om hvordan inbound marketing og salg kommer til at udvikle sig over de kommende år?

Vi fik et eksklusivt interview med ham ved konferencen Inbound 2017:

HubSpot dækker nu hele inbound-paletten

Det er nu mere end 10 år siden, at stifterne bag HubSpot definerede inbound-begrebet ved de fire velkendte faser; Attract, Convert, Close og Delight. Men sandheden er, at inbound i praksis mest har handlet om de tre første faser. Det er de facto blevet en disciplin, som har til formål at skaffe flere nye kunder i biksen. At holde kunderne tilfredse og sørge for krydssalg til eksisterende kunder...

Hvad koster HubSpot?

HubSpot er et kombineret marketing automation- og CRM-system, men de to dele kan bruges hver for sig. Systemet bruges til at eksekvere inbound marketing og salg og er kendt for at levere den bedste løsning til netop det formål. HubSpot er designet til at blive brugt i markedsføring hvor formålet er at tiltrække besøgende, konvertere leads og lukke salg i et og samme system, men hvor meget koster...

Nye features fra HubSpot: Bedre salgsværktøjer og en helt ny kundeplatform

HubSpot har netop løftet sløret for en række nye features og produktopdateringer. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi er rimelig meget oppe at køre over flere af dem. Og det bør du også være, hvis du er HubSpot-bruger. Der er flere godter iblandt, som mange af os har gået og drømt om i lang tid – til både salg, marketing og kundeservice.

Hvad er nyt? Hvad kommer snart? Vi har samlet de...

Sådan laver du en business case for inbound marketing

”Hvordan kan vi vide, at det er pengene værd?”

Det spørgsmål kommer man ikke uden om at skulle give et godt svar på, hvis man skal have sin ledelse med på at investere i inbound marketing.

Med traditionelle marketingtaktikker som annoncering eller lignende har spørgsmålet ofte ført til let flakkende blikke og en forklaring om, at branding jo er vigtigt, men svært (eller i hvert fald dyrt) at måle...