Nyeste indlæg

3 vigtige ting, du kan lære af succesfulde konsulentvirksomheder

Kundernes adfærd har ændret sig markant gennem de seneste år. Fra at være en umoden og nogle gange uvidende køber er kunden blevet til en både moden og oplyst køber, der ved enormt meget om den løsning, han er på jagt efter. Det har flere implikationer, som jeg skal vende tilbage til, men lad os først starte et helt andet sted, nemlig med jeres nuværende salgsproces.

Derfor er din chef ligeglad med inbound marketing – og sådan ændrer du hans mening

 

Du er marketingansvarlig, og du har set lyset i inbound marketing og marketing automation. Nu skal du bare lige have chefen med på idéen om at investere i både indhold og en marketing automation-platform.

Problemet er bare: Han er ligeglad.

Det er selvfølgelig skåret lidt skarpt op, men sandheden er, at marketing mange steder har ry for mest at handle om farvelade og hokuspokus uden nogen...

Salgsafdelingens 3 store hovedbrud #3: retention

 

Hvis du ved, at dine kunder er loyale, og du kender deres forbrug, kan du regne med en fast omsætning på de ydelser eller produkter, de køber... ja, så er den ikke længere! Men hvordan man lige gør kunderne loyale, er et godt spørgsmål for de fleste virksomheder.

Loyale kunder er det tredje af salgsafdelingens klassiske hovedbrud. De to første kan du læse om i tidligere blogindlæg om newbizz og

Hvad består HubSpot af?

HubSpot-platformen består af en stribe værktøjer, der hver især er kraftfulde, og sat sammen er det ganske enkelt en voldsomt potent leadgenereringsmotor, hvis man vel at mærke formår at hælde det rigtige brændstof på den.

Netop det, at tingene er samlet i ét system, er den første umiddelbare fordel. Der er simpelthen tid at spare i det daglige arbejde, når man ikke skal cykle rundt i 3, 4 eller...

Salgsafdelingens 3 store hovedbrud #1: Newbizz

Enhver god salgsafdeling har naturligvis fokus på at skaffe kunder i butikken, men der bør også være fokus på at få mest muligt ud af de kunder, som allerede har lavet en aftale. Og ikke mindst har den gode salgsafdeling et fokus på at gøre kunder glade og godt tilfreds, så de har lyst til at forblive kunder længe. 

Det betyder, at den gode salgsafdeling som udgangspunkt mindst har 3 bekymringer,...

Hvorfor er HubSpot det rigtige valg for min virksomhed?

Lad os bare slå det fast med det samme: Det er slet ikke sikkert, at HubSpot er det rigtige valg for dig. HubSpot er en virkelig kraftfuld marketing automation-platform, men som alle andre værktøjer handler det mindst lige så meget om ham, der svinger hammeren, som om hammerens tyngde.

Det vender vi tilbage til, men lad os starte med at se lidt på, hvorfor HubSpot indtil videre har vist sig at...

HubSpot har givet travlhed i butikken

Travlhedstermometeret har været oppe i nærheden af det røde felt hos os i Katalysator i den seneste tid. 

Efter at vi har skærpet vores fokus på inbound marketing med HubSpot som den foretrukne marketing automation-platform, har vi oplevet ganske stor efterspørgsel fra spændende virksomheder med ambitioner om vækst.

[Dansk HubSpot-case] Bedre leads med content marketing

Content marketing er vejen til leads – både flere og bedre. Sådan er det i hvert fald for Milestone Selling, der bruger HubSpot som platform for arbejdet med content.
 

Brian Stahlhut Christiansen er ekspert i B2B-salg og ejer af Milestone Selling - en softwareløsning, der redefinerer den klassiske måde at tænke B2B-pipeline og hjælper ledere af salgsafdelinger med at forbedre deres sælgeres...