Nyeste indlæg

Hvad betyder persondataforordningen for inbound marketing?

Du har garanteret hørt om persondataforordningen eller den engelske forkortelse for det samme – nemlig GDPR (General Data Protection Regulation). Persondataforordningen, der træder i kraft den 25. maj 2018, vedrører alle virksomheder, der opbevarer og håndterer en eller anden form for persondata, og det kan have store økonomiske konsekvenser for din virksomhed, hvis du ikke overholder den. Og...

Luke Summerfield: Sådan designer du et website, der performer

Han er grundlæggeren af designmetoden Growth Driven Design, og hvis du nogensinde har forvildet dig ind på HubSpot Academy’s Growth Driven Design-certificeringskursus, så vil du også opdage, at underviseren er... Ja, Luke Summerfield. Vi var så heldige at få et personligt interview med ham, inden han skulle underholde HubSpot User Group i Aarhus om netop Growth Driven Design. Se det fulde...

Facebook Lead Ads i HubSpot: Sådan træder du uden om fælderne

Facebook udbyder en lang række værktøjer til annoncering, og vi anbefaler ofte vores kunder at sætte et lille beløb af til annoncering på Facebook alene af den grund, at man kan komme rigtig langt for meget få penge, når man annoncerer her. Ét af de mere interessante annonceformater, når man arbejder med leadgenerering, er Facebook Lead Ads, og endnu mere interessant er det, at HubSpot er kommet...

Sådan bliver marketing klar til persondataforordningen

Det er snart længe siden, at man har kunne åbne en avis eller slå op på LinkedIn, uden på et tidspunkt at støde på ordet ”persondataforordningen”. Og med god grund – når persondataforordningen træder i kraft 25. maj 2018, får alle virksomheder, som opbevarer og håndterer persondata, en stribe nye krav at leve op til og en trussel om store bøder, hvis reglerne ikke følges.

Sådan får du succes med inbound i fremtiden – med Brian Halligan, CEO i HubSpot

Brian Halligan og Dharmesh Shah opfandt termen ”inbound marketing”, da de introducerede HubSpot for 10 år siden, og HubSpot er på mange måder blevet synonym med inbound.

Så hvem kunne være bedre at spørge end HubSpots topchef, om hvordan inbound marketing og salg kommer til at udvikle sig over de kommende år?

Vi fik et eksklusivt interview med ham ved konferencen Inbound 2017:

Når jeg bliver diktator, vil jeg nedbryde muren mellem marketing og salg

Når jeg engang bliver diktator, så må rollerne som marketingchef og salgschef i forskellige afdelinger og med forskellige budgetter ikke længere eksistere. Bum! 

Jeg har haft fornøjelsen af at prøve begge dele, men ikke begge dele på samme tid. I rollen som salgschef var det min oplevelse, at marketing altid var lidt bagefter, sjældent havde den rigtige vinkel i forhold til kunderne og altid kom...

10 højdepunkter fra verdens største inbound-konference

10 mennesker, 4 intense dage og samlet set deltagelse i knap 100 oplæg om inbound marketing og salg, content, SEO, Account Based Marketing og meget mere. Det var hvad vi fik ud af verdens største inbound marketing-konference; Inbound 2017 i Boston.

Over de kommende uger går vi mere i dybden her på bloggen med alt det, vi har lært, men i første omgang får du her et fælles postkort med de vigtigste...