Nyeste indlæg

Stor undersøgelse fra HubSpot: Inbound-succes kræver tæt parløb mellem marketing og salg

Bedre sammenhæng mellem salg og marketing, fokus på det bedste indhold i en tid, hvor alle laver kvalitet – og hvad stiller vi nu op med video og nye medier?

Det er nogle af de bekymringer og fokuspunkter, man kan læse i HubSpots store, årlige undersøgelse om brugen af inbound marketing – State of Inbound 2017. Som platinpartner har vi fået lov at kigge i rapporten forud for udgivelsen, og her er...

Godt indhold er lig med hurtig værdi for modtageren

Efterhånden er enhver, som har med digital marketing at gøre, klar over, at god markedsføring handler om at skabe godt indhold.

Men langt hen ad vejen er der usikkerhed omkring, hvad godt indhold egentlig er. Vi har i forbindelse med vores HubSpot User Group haft besøg af Kareem Mostafa, som er Partner Marketing Consultant hos HubSpot, og vi udnyttede muligheden for at få hans vinkel på emnet.

Gratis morgenseminar: Sådan skaber du flere varme leads med inbound marketing

 

 

 

 

 

Er du...

Inbound marketing guider kunden gennem købsrejsen

For virksomheder med vækstambitionerne er leads et nøgleord. For at indfri de ambitiøse salgsmål har sælgerne ganske enkelt brug for flere og mere kvalificerede leads at arbejde, men hvor skal de komme fra?  

Min påstand er, at de fleste B2B-virksomheder har et stort, uindfriet potentiale i forhold til leadgenerering fra deres website. Metode hedder inbound marketing, og det handler i sin...

Sådan laver du en business case for inbound marketing

”Hvordan kan vi vide, at det er pengene værd?”

Det spørgsmål kommer man ikke uden om at skulle give et godt svar på, hvis man skal have sin ledelse med på at investere i inbound marketing.

Med traditionelle marketingtaktikker som annoncering eller lignende har spørgsmålet ofte ført til let flakkende blikke og en forklaring om, at branding jo er vigtigt, men svært (eller i hvert fald dyrt) at måle...

[Video] Intern opbakning er den vigtigste forudsætning for inbound-succes

 

Inbound marketing handler om at skabe trafik til websites, generere leads og sælge. Men ifølge inbound marketing-guruen Marcus Sheridan ligger nøglen til at lykkes med inbound marketing et helt andet sted.

”Jeg...