Nyeste indlæg

Sådan frigiver du timer til dine vigtigste salgsopgaver med HubSpot

Intet salg, ingen forretning. Så enkelt er det, og derfor er det naturligt, at mange virksomheder lægger et stort budget i salgsafdelingen. Når det går mindre godt, er den første tanke ofte, at der skal ansættes en sælger mere. Men hvad nu, hvis I kunne få en bedre ROI i salgsafdelingen uden at hyre en sælger mere, og uden at de nuværende sælgere skal løbe hurtigere? Med marketing automation og...

Når jeg bliver diktator, vil jeg nedbryde muren mellem marketing og salg

Når jeg engang bliver diktator, så må rollerne som marketingchef og salgschef i forskellige afdelinger og med forskellige budgetter ikke længere eksistere. Bum! 

Jeg har haft fornøjelsen af at prøve begge dele, men ikke begge dele på samme tid. I rollen som salgschef var det min oplevelse, at marketing altid var lidt bagefter, sjældent havde den rigtige vinkel i forhold til kunderne og altid kom...

Det skal du overveje, når du vil integrere dit CRM-system med HubSpot

CRM-systemet er omdrejningspunktet for salgsafdelingen i mange virksomheder, og et skifte kan være forbundet med store omkostninger. Når vi snakker med virksomheder om HubSpot, får vi derfor ofte spørgsmålet, om man kan og bør integrere sit eksisterende CRM-system med HubSpots marketing automation-platform, eller om man er tvunget til at gå over til at bruge HubSpots CRM-system. Svaret er, som...

4 vigtige forskelle på inbound salg og social selling

Langt de fleste salgschefer prioriterer leads højt, og uanset om det er sælgernes eget ansvar at generere leads, eller om det ansvar ligger hos salgschefen, er det vigtigt, at virksomheden har en plan for, hvordan det skal gøres. Nogle af de nyeste trends i forbindelse med salg er social selling og inbound salg. Men hvad er egentlig forskellen på de to metoder? Det vil jeg give et indblik i her.