Nyeste indlæg

Chatbots og conversational marketing gør dig konkurrencedygtig (se hvordan)

Inbound marketing handler om at hjælpe dine potentielle kunder. At være til stede, hvor de søger information og besvare alle deres spørgsmål. Ja, faktisk forventer kunder i stigende grad at kunne starte en dialog med virksomhederne til hver en tid. Og der er da heller ikke noget, en virksomhed hellere ville end at have en personlig samtale med hver og én af deres nuværende og potentielle kunder.

Derfor skal din B2B-servicevirksomhed skrive om priser på websitet

“Hvor mange har skrevet priserne på deres website?” Det spørgsmål stiller vi ofte til vores morgenseminarer om inbound marketing, og reaktionen er for det meste den samme: En larmende stilhed blandt deltagerne, der sidder og trykker sig i stolene, indtil det opfølgende spørgsmål kommer: ”Hvorfor ikke?”. Et tøvende svar lyder oftest således: ”Det kan vi ikke, for prisen afhænger af flere ting”,...

Skriv det gode autosvar inden ferien

Ferien står for alvor for døren, og det er ved at være tid til klipklapper og faktor 30 – dermed vil mailboxen også de kommende uger flyde over med autosvar-mails fra feriefolket. Men hvorfor ikke bruge pladsen til at bygge lidt på relationen til dem, der gerne vil i kontakt med dig?

Jeg har eksperimenteret lidt med mit autosvar, når jeg en sjælden gang imellem har tilladt mig at være væk fra...

Sådan skriver du en "Om os"-side, dine kunder vil elske at læse

Kender du det med at sidde i et selskab, hvor ham, der gerne ville være midtpunkt, har lidt for travlt med at tale om sig selv? De andre gæster, som ellers lyttede opmærksomt i starten, begynder ret hurtigt at tabe interessen og spekulere på, hvad de skal lave på kontoret i morgen, eller om de har husket at købe mælk.

På samme måde går det på alt for mange virksomheders ”Om os”-side på websitet.

Lav en kommunikationsstrategi og undgå kanalkaos

Hvilke sociale medier skal jeg være på, hvornår skal jeg rykke en annonce i avisen, og hvad kan en app gøre for min virksomhed?

Forvirringen og usikkerheden stiger i takt med antallet af kommunikationskanaler, og derfor er det nødvendigt at lægge en kommunikationsstrategi, der kan hjælpe dig med at navigere mellem de mange nye kommunikations-muligheder.

Derfor er casehistorier en god idé for din virksomhed

Du skal vælge de rigtige virksomheder ud blandt dine kunder. Du skal skrive casehistorier, som viser, hvad virksomhederne får ud af at handle med dig. Og du skal i øvrigt få nogle andre til at gøre det for dig.

Så kort kan historien om kundecases skrives. For vi tror på, at netop kundecases er en af de bedste måder at overbevise nye kunder om, at man kan levere lige præcis den vare, der gør...