Nyeste indlæg

[Video] ”Indhold skal opbygge tillid, ikke bare konvertere leads”

Ian Stanley, interview @ Inbound 2016 from Katalysator on Vimeo.

Hvor er inbound marketing på vej hen?

Det spørgsmål har vi stillet Ian Stanley, som er HubSpots Marketing Director for EMEA-området, og ifølge ham bliver det indholdets kvalitet, der kommer til at skille fårene fra bukkene inden for inbound i de kommende år.

”I takt med at flere og flere virksomheder begynder at praktisere inbound...

2.419 LinkedIn-leads senere: Konkrete erfaringer med tidens mest hadede markedsføringstrick

Der har i 2016 været et boom i det fænomen, der efterhånden har fået tilnavnet LinkedIn-finten – et opslag på LinkedIn, hvor et stykke content bliver tilbudt mod, at man lige smider sin e-mailadresse i kommentarfeltet.Vi fik omkring årsskiftet et par forespørgsler fra kunder, om den taktik kunne være en idé for dem. Jeg var på daværende tidspunkt ikke i stand til at finde konkrete erfaringer med...

3 eksempler på whitepapers der forbedrer din leadgenerering

Der er én helt afgørende forskel på det klassiske visitkort-website og et leadgenererende website.

På visitkort-websitet går dine besøgende rundt i skyggen – du kan se, at der er nogen, men du ved ikke, hvem de er, og du kan kun håbe, at de bliver så inspirerede, at de tager telefonen og ringer dig op.

På det leadgenererende website bruger du indhold til at trække dem ud i lyset og forvandle dem...

3 små ting der gør en stor forskel for dine formularer (og din leadgenerering)

Når et potentielt lead har fundet vej til din landing page og er klar til at skrive sig op til dit content, er der stadig én ting, der kan stoppe ham eller hende: En dårlig formular.

”Gør formularen virkelig nogen forskel?”, tænker du måske. Og ja, det gør den.

En dansk fragtvirksomhed øgede for eksempel konverteringsraten på en formular med 30 % ved blandt andet at ændre opbygningen af...

Pop-ups er din hurtigste genvej til leads – lær at elske dem

Pop-ups er lidt af et mirakelmiddel til at generere flere leads. Og gjort rigtigt behøver de ikke være irriterende for dine besøgende.

Du kender følelsen.

Du er hoppet ind på en hjemmeside efter noget bestemt. Du scroller lidt ned, begynder at læse og…

KLASK!

… så får du den lige i fjæset. Pop-uppen. Som en våd, digital klud fuld af pangfarver og RÅBENDE CAPS LOCK-budskaber. Fylder hele skærmen,...

5 trin til en effektiv call-to-action, der giver dig flere leads

Når gæsterne på din hjemmeside skal konverteres fra anonyme tal i besøgsstatistikken til konkrete leads, du kan bearbejde, er der især ét element, du ikke må undervurdere: Din call-to-action (CTA). 

CTA’en er ét af de vigtigste elementer i leadgenerering den magiske madding, der skal få folk til at bide på krogen, om det så er at downloade din e-bog, skrive sig op til en prøveperiode på dit...