Nyeste indlæg

[Nyhedsbreve] Jeg har en plan!

Vi udsendte i går et nyhedsbrev, som opfordrede til at huske planlægningen i forbindelse med nyhedsbreve. Det gav en hel del klik, så nu gentager vi pointen her på bloggen – og endda i forbedret udgave takket være en kritisk, men venlig læser.

”Jeg har en plan!”

Sådan burde man til enhver tid kunne udbryde, hvis man sender nyhedsbreve for sin virksomhed, men for mange lyder det mere i retning af:

[Nyhedsbreve] Begår du også denne simple fejl?

Når nyhedsbrevet skal sendes af sted, overser alt for mange en enkel, men effektfuld chance for at fange modtagerens opmærksomhed: teksten i øverste venstre hjørne.

Det første, dine modtagere ser, i deres indbakke er afsendernavnet og mailens emnelinje, men inden de beslutter sig for at åbne eller slette mailen, ser de med stor sandsynlighed én ting mere, nemlig den første linje i mailen. Derfor...

Freebie: Giv og du skal få

For nylig udgav vi en gratis e-bog om effektive nyhedsbreve – en såkaldt freebie. Du kan hente den her.

Men hvorfor egentlig det, kunne man måske finde på at spørge. Hvilken mening giver det at bruge tid og ressourcer på at give sine gode råd væk ganske gratis?

Der er mindst tre gode grunde til at lave en sådan freebie, mener vi.

Kundecases i nyhedsbreve viser din værdi

Dit nyhedsbrev er et godt sted at gøre brug af kundecases, fordi det giver dig mulighed for at vise dine tilfredse kunder frem overfor de potentielle af slagsen.

I dette blogindlæg vil jeg fokusere på de tre vigtigste årsager til, at det giver gevinst at bruge cases i sine nyhedsbreve:

- Det skaber et tydeligt billede af værdien af dit produkt. - Du får automatisk fremhævet det, der er vigtigt...

Sløve overskrifter dræber revisorens nyhedsbrev

Når modtageren åbner dit email-nyhedsbrev, har du hans opmærksomhed i få sekunder. Mere får du ikke foræret, så du skal slå en klo i ham med det samme.

Dine kløer i denne sammenhæng er dine overskrifter. Både teksten i emnelinjen på din e-mail, og overskrifterne på historierne i dit nyhedsbrev.

Hvis de ikke formår at gribe modtagerens interesse og forklare ham, hvorfor han skal bruge sin tid på...

Spring over nyhedsbrevets faldgruber

Mange virksomheder benytter sig af nyhedsbreve i deres markedsføring, og der er hård kamp om læsernes kostbare tid. Derfor er det nødvendigt at rette et kritisk blik på nyhedsbrevet, så du undgår de værste faldgruber og øger chancerne for, at netop dit nyhedsbrev bliver læst.

Her får du en miniguide med gode råd om, hvilke faldgruber du skal navigere udenom.