Nyeste indlæg

5 udfordringer, som inbound marketing kan hjælpe dig med

Hvordan adskiller inbound marketing sig fra alle de andre fede marketingfiduser, som man hører om i dag? Er der overhovedet nogen grund til at gå op i det?

Tjah - det kommer i høj grad an på, hvad det er for en virksomhed, du kommer fra - og hvilke udfordringer, I kæmper med i jeres salgs- og marketingarbejde. Her får du fem primære udfordringer, som inbound marketing kan hjælpe dig med.

Nabostriden mellem din salgs- og marketingafdeling koster din virksomhed dyrt

Salg og marketing har i årevis været set som to uafhængige instanser. I mange virksomheder har der sågar hersket en mindre borgerkrig imellem de to afdelinger. I dette blogindlæg forklarer jeg, hvorfor du én gang for alle bør erklære våbenhvile i salgs- og marketingafdelingerne og i stedet arbejde på en permanent fredstilstand – nej, et permanent gensidigt venskab. Det bliver ikke nemt, men når...

Når jeg bliver diktator, vil jeg nedbryde muren mellem marketing og salg

Når jeg engang bliver diktator, så må rollerne som marketingchef og salgschef i forskellige afdelinger og med forskellige budgetter ikke længere eksistere. Bum! 

Jeg har haft fornøjelsen af at prøve begge dele, men ikke begge dele på samme tid. I rollen som salgschef var det min oplevelse, at marketing altid var lidt bagefter, sjældent havde den rigtige vinkel i forhold til kunderne og altid kom...

Stor undersøgelse fra HubSpot: Inbound-succes kræver tæt parløb mellem marketing og salg

Bedre sammenhæng mellem salg og marketing, fokus på det bedste indhold i en tid, hvor alle laver kvalitet – og hvad stiller vi nu op med video og nye medier?

Det er nogle af de bekymringer og fokuspunkter, man kan læse i HubSpots store, årlige undersøgelse om brugen af inbound marketing – State of Inbound 2017. Som platinpartner har vi fået lov at kigge i rapporten forud for udgivelsen, og her er...

[Video] Intern opbakning er den vigtigste forudsætning for inbound-succes

Inbound marketing handler om at skabe trafik til websites, generere leads og sælge. Men ifølge inbound marketing-guruen Marcus Sheridan ligger nøglen til at lykkes med inbound marketing et helt andet sted.

”Jeg modtager tusindvis af mails fra folk, der er frustrerede over, at planerne om at gøre marketingindsatsen digital ikke kører, som den skal. Og deres historie er den samme hver gang,” siger...