Nyeste indlæg

Kom i bukserne på bloggerne

For nylig bragte vi et indlæg om det potentiale, der ligger i at markedsføre sine produkter eller ydelser på private blogs.

Bloggerne - altså personerne bag bloggene - har nemlig stor indflydelse på forbrugerne, som stoler og tror på deres anbefalinger. Når en blogger siger go’ for et produkt, så siger læserne ofte det samme.

Derfor er markedsføring på blogs blevet en guldgrube for mange...

Hvorfor markedsføre sine produkter på blogs?

Har du nogensinde googlet en vare, inden du købte den? Hvis ja, så er du absolut ikke alene.

Selvom vi bliver bombarderet med reklamer og salgsbudskaber, søger vi i stigende grad hjælp, gode råd og anbefalinger på internettet, før vi køber et produkt eller en ydelse – en tendens, som Google har skrevet en hel bog om.

Fem trin til en skarpere firmaprofil på LinkedIn

LinkedIn runder snart den første million danske profiler, og antallet af virksomhedsprofiler er også støt stigende.

Virksomheder får i stigende grad øjnene op for, at LinkedIn er et godt udstillingsvindue ikke mindst i forhold til rekruttering, men det spiller også ind, at LinkedIn automatisk opretter en standard-firmaprofil, når fem personer har angivet virksomheden som deres nuværende eller...