Velkommen til Jesper Toft

9. marts 2016

Af Jeppe Houman Nyrup om Vores verden


Jesper_Toft_til_web_fuld.jpgSig velkommen til vores nye mand, Jesper Toft, som vi er pavestolte over og knusende glade for vil lege med os.

Vi fik i januar status som sølvpartner hos HubSpot som det første danske bureau, og planen er styrke den position ved at hente flere B2B kunder i SMV-segmentet.

Målet er at fordoble medarbejderstyrken fra 5 til 10 og tredoble omsætningen i løbet af de næste 12 måneder. 

Vi har over de senere år flyttet os fra at være et mindre, traditionelt kommunikationsbureau til at specialisere os i content marketing. Det seneste års tid har vi investeret massivt i at udvikle vores kompetencer indenfor inbound-metodikken, som HubSpot er gudmor til, og det mærker vi nu effekten af i form af en voldsom efterspørgsel.

Vi har taget vores egen medicin i forhold til leadgenerering, og nu skal organisationen styrkes, så vi kan udnytte det til også selv at vokse. 

Et perfekt match

Første mand i den udvidelse er så blevet Jesper Toft, som får det primære ansvar for vores egen salgsproces.

Han er faktisk en gammel ven af huset. Som tidligere kommerciel chef i udviklingshuset Klean har vi i flere sammenhænge arbejdet sammen med ham. Derefter var han i en periode ansat ved vores gode kunde, Inspari, hvor vi også hjalp med noget lækkert premium content. Og så har han de sidste par år rejst Europa tyndt som management konsulent ved People & Performance, hvor han har lavet salgs- og forretningsudvikling for nogle af de helt store internationale koncerner.

Jesper har stor erfaring med at implementere digitale projekter – blandt andet HubSpot. Og hans evner inden for salgsudvikling og forretningsudvikling vil virkelig komme til sin ret, når vi med inbound marketing og marketing automation skal rykke vores kunders forretning.

Så i det hele taget er Jesper et perfekt match i forhold til den rejse, vi står overfor, og især hans tilgang til, hvordan vi skal arbejde med kunderne, har tiltalt os. I en af vores mange indledende snakke udtrykte han det meget rammende:

”Som regel bliver et website eller i dette tilfælde et marketing automation-system indkapslet i et projekt, hvor et bureau afleverer en platform, som kunden så selv må arbejde videre med. Jeg har bare alt for ofte mødt virksomheder, der ikke får det optimale ud af systemerne. Vi vil insistere på at være en del af den løbende proces med kunderne og hele tiden sikre, at de får mest mulig værdi for pengene – også i år 2 og 3 efter investeringen i platformen.”

Det bliver spændende – vi glæder os til fremtiden.

27 tips til effektiv leadgenerering for B2B-virksomheder. Download e-bogen gratis.